.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
بیانیه‌ای مشترک فرمانده و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلا به مناسبت هفته بسیج

فرمانده سپاه کربلای مازندران و مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کربلای مازندران در بیانیه‌ای مشترک به مناسبت هفته بسیج تاکید کردند: بسیجیان مراد و مرید خود بعد از خدواند منان در عصر غیبت را به خوبی انتخاب کردند و اطاعت از ولی فقیه را بزرگ‌ترین پشتوانه برای خود قلمداد کردند.

سید محمدتقی شاهچراغی و حجت‌الاسلام مختار نظری در بیانه‌ای مشترک به مناسبت هفته بسیج تصریح کردند: هفته بسیج فرصت مغتنمی برای ترویج فرهنگ متعالی و سخاوت بخش اسلام است.
در این بیانه‌ای مشترک تصریح شد: فرهنگ بسیجی که خاستگاه آن اسلام ناب محمدی(ص) است متاثر از عاشورای حسینی است.
در ادامه این بیانیه‌ اعلام شد: فرهنگ و تفکر بسیجی در آن ارزش‌های انسانی رشد و تکامل یافت و مملو از شایستگی و بایستگی است و حیات معقول و تکامل بخش انسان را فراهم می‌کند.
مسئولان ارشد سپاه کربلای مازندران در ادامه تاکید کردند: بسیج بستر حرکت عمومی جامعه آرمان‌گرا، ظلم‌ستیز و متاثر از ارزش‌های اسلامی است و در آن حرکت معنویت، شهادت، شجاعت، غیرت و حریت موج می‌زند.
در ادامه این بیانیه آمده است: فرهنگ بسیجی برای کل بشریت پیام دوستی، صلح و استقلال را به ارمغان می‌آورد.
فرمانده سپاه کربلای مازندران و نماینده ولی فقیه سپاه کربلای مازندران در ادامه خاطرنشان کردند: بسیج از زمان تاسیس تاکنون در عرصه‌های مختلف امنیتی، دفاعی، سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، جنگ سایبری، جنگ الکترونیک وجنگ رسانه‌ای منشا خدمات گوناگون و فراوانی برای انقلاب اسلامی بود و در بسیاری از موارد باعث سربلندی ایران اسلامی شد.
در ادامه بیانیه‌ای با اشاره به حضور تاثیرگذار بسیج در دفاع مقدس تاکید شد: بسیجیان به طور آگاهانه در دوران انقلاب اسلامی، پس از آن در دوران دفاع مقدس و بعد از آن در حوادث مختلف کشور گوش به فرمان ولی فقیه بودند.
در ادامه این بیانیه تاکید شد: اطاعت از ولی فقیه جزء برنامه‌های اساسی بسیج است و به همین دلیل است که بسیج نامی ماندگار در همه عرصه‌های انقلاب از خود به جای گذاشته است.
مسئولان ارشد سپاه مازندران با تبریک هفته بسیج اعلام کردند: به بسیجی بودنمان افتخار می‌کنیم و به خاطر اینکه بسیجیان مراد و مرید خود بعد از خداوند منان در عصر غیبت را به خوبی انتخاب کردند و اطاعت از ولی فقیه را بزرگ‌ترین پشتوانه برای خود قلمداد کردند./فارس


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.751 seconds.